Gambar-gambar baru

Sunday, March 2, 2008

Bersama Ustaz Azizan Pesuruhjaya PAS Kedah dan Setiausaha PAS Kedah Sdr Yusof Husin. Kedua-duanya banyak memberi tunjuk ajar kepada Ustaz Nasir. Ini adalah salah satu scene lawatan mengejut PJ ke MTD Pedu. Terima kasih, arigato, sese, swaddee, syukran, syukriya, thank you wahai pemimpin2 ku dan dan pemimpin ummat..

Program Bacaan Yaasin pada Jumaat lepas di Kuala Nerang. Ramai yang hadir untuk mengenali Ustaz Nasir dengan lebih denkat. terima Kasih ibu-ibu dan kakak semua..



Generasi Padang Terap akan datang. Adakah kehidupan mereka lebih terbela... Atau mereka hidup untuk membayar hutang yang dibuat oleh pemimpin-pemimpin rakus mereka.. Hutang Negeri Kedah melebihi 1000 juta. Balak dah hampir habis dikaut.. ratusan lori balak merayap saban hari dari Hutan Daerah Padang Terap. Kawasan tadahan hujan terganggu, ekosistem terganggau, flora dan fauna terancam. Ya BN.... Biarkan??




Ustaz Nasir berbaju hijau kuning bergambar bersama satu team bolasepak kampung. Bersama bola baru... Main beb... Main musti sungguh2. ustaz Nasir pernah dilatih oleh penolong jurulatih Hijau Kuning Balachandran suatu ketika dulu. Peminat setia hijau kuning hingga kini...


Bersama Ustaz Azizan Pesuruhjaya PAS Negeri Kedah. Beliau ialah MB menanti... Sebelah kanan beliau ialah Ustaz Nasir. Sebelah Kiri ialah Pengerusi PKR Kedah merangkap Calon N 08 Pedu, kekanda Ir Zamri. Beliau ada juga pertalian keluarga dengan Ustaz Nasir. Tapi tak tau la berapa pupu..


1 Comment:

M Fitri M Shukri said...

Ohhhh... patutlah Ust terrer main bola di UM dulu... ada coach power punya!

Apapun, good luck Ust...

 
Ustaz Nasir - Wordpress Themes is powered by WordPress. Theme designed by Web Hosting Geeks and Top WordPress Themes.
por Templates Novo Blogger