LAGI KEMPEN Calon PAS sekitar Parlimen Padang Terap

Thursday, February 28, 2008

Poster Calon yang baru diedarkan ke seluruh Padang Terap

Tuan Haji Awang Samad Ali, satu fenomena baru Padang Terap. Bekas pimpinan UMNO Bahagian Padang Terap. 37 tahun dalam UMNO. Bersinting lengan membantu calon PAS dan PKR. Punyai pertalian keluarga dengan Ustaz Nasir. Beliau ialah Timb Ketua Bahagian PKR Padang Terap.
Bersama pemuda warga Thai di satu majlis. Tanpa takut dan bimbang. Sokongan padu dan terbuka kepada Ustaz Nasir dan Ir Zamri calon DUN Pedu. Mereka adalah bumiputera yang sama dengan Melayu. Turut teraniaya akibat sistem korup pujaan pemimpin Korup tak kira bangsa. Islam haramkan kezaliman kepada semua, tak kira bangsa, agama dan fahaman politik. Hatta kepada binatang dan tumbuhan.


Makanlah wahai rakyat. Ini adalah makanan paling sedap bagi kamu. Pemimpin kamu adik dia ada Restoran Nasi kandar di Australia. Dia pergi rasmi ketika rakyat Johor bergelumang dengan musibah banjir besar. Kalau dia lapar dia pi makan di sana. Dia pi naik jet harga 235 juta. Kalau nak makan angin dia pi Turki Naik Kapal Layar nama Cobra dengan Jeane dia. Lepas sebulan restoran pun tutup. Awat jadi lagutu???


Bersama pemimpin masyarakat Thai. Dia berazam nak wujudkan Malaysia Baru. Tanpa takut, tanpa bimbang dan ragu. Ya... Malaysia Untuk Semua. Bukan lagi untuk pemimpin dan kroni sahaja.

Bersama Ust Samsuri Haji Ahmad. Seorang ulama yang berani dan tegas menyatakan kebenaran. Ketua UPU Kg Belukar. Beliau juga seorang pengamal perubatan Islam. Adik beradik Dato Dr Harun Din. Calon Parlimen Arau.
Para Petugas berani syahid PAS. Siang dan malam demi Islam

Calon dijamu selera dengan gulai ikan temenung campur terung. Fuhh, wa cakap lu. tangkap leleh. Ikan temenung pun dah RM6 lani. Tahun lepas RM3. Ya BN la katakan.... Barang Naik, Berapa Naik?, Banyak Naik, Bila Naik? LEPAS PILIHANRAYA PASTI NAIK. LEPAS TU APA LAGI NAIK? RAKYAT NAIK MINYAK!!

Ceramah Larut malam. Permintaan pemimpin BN dan UMNO. Mereka nak dengar jugak Ustaz Nasir. Biodata dan CD beliau habis dalam masa yang singkat. Mereka adalah kawan2, saudara-mara Ustaz Nasir.
Dua orang AJK PAS Kawasan Padang Terap. Hidup mati demi Islam
NYDP Tuan Haji Munir dan Ustaz Hanafiah seorang ulamak, aktivis dan pemimpin ummat di Daerah Padang Terap

Di salah satu Pos dan bilik Gerakan PAS. Berbincang dengan pemimpin tempatan untuk mencapai kemenangan dunia. Akhirat ganjaran menanti bagi mereka yang ikhlas.



0 Comments:

 
Ustaz Nasir - Wordpress Themes is powered by WordPress. Theme designed by Web Hosting Geeks and Top WordPress Themes.
por Templates Novo Blogger